Lekfulla lördag

Godmorgon på er : )

Igår var det verkligen full rulle på jobbet. Ett tag blev det nästan lite kaos .. allt tog slut (glas, vin, öl, is .. ja you name it) och inte en enda roddare i siktet. Men men .. allt löste sig och jag sålde för väldigt mycket .. i alla fall med tanke på vilken bar jag stod i. Det är alltid roligt att höra att man har gjort ett bra jobb.
Hur som helst .. nog om jobbet .. denna lekfulla lördag och det underbara vädret ska jag spendera tillsammans med Carolin. Vi ska alldeles strax ut på en långpromenad där vi får se vart stegen tar oss. Vad ska ni göra idag?
Ne nu måste jag dra på mig lite kläder ; ) Du och jag får höras lite senare igen ...



PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0