Annandag påsk

Hej Hej : )

Jag har precis kommit hem efter en underbar eftermiddag. Det blev en liten utflykt till Strömsholm idag. Vi fikade och träffade hästarna. Jag har inte varit där på år och dar, men det var riktigt trevligt och mysigt måste jag säga.
När jag var liten brukade vi jämt åka dit och fika så att jag kunde få klappa på alla hästar osv. Jag fullkomligt älskade det, och idag var jag lika lycklig som när jag var liten ; ) haha

Nu måste jag rör mig .. en kompis kommer snart över och hälsar på!


PussPuss



Stallet och fiket


Mums!


Underbart vackra djur




Bjuder på den osminkade sanningen och ruffset ; )



Kommentarer
Postat av: john

jag försökte höra av mig. men det var ganska svårt då jag inte har ditt telefon nummer. inte så att jag kan gissa mig fram direkt. haha :P

2009-04-13 @ 21:01:59
URL: http://teammanwhore.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0