Nu drar jag


 

Jobbet igår var jobbigt .. det kändes som om allt som kunde strula gjorde det!
En sak är i alla fall säker .. efter igår vill jag aldrig mer se en viss person igen.
Du kommer till mitt jobb och börjar tjafsa om DET DÄR?? Vafan är ditt problem? Jag ville slå in ansiktet på dig!

Men nu lägger vi gårdagen bakom oss och blickar framåt .. dags att börja packa resväskan och röra sig mot storstaden.
Gud vad underbart det ska bli att träffa Sofia igen. Saknar henne som fan<33
Grattis på 20års dagen älsklig! Ikväll blir det fullt ös medvetslös ; )

Vi får se när vi hörs igen ... blir nog där ett braaa tag!

Åhh vad underbart!


Du och jag ..kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: Gurkan

.

2009-04-07 @ 08:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0