Old stuff


Jag är alldeles slut .. det blev storstädning idag. Har precis blivit klar med allt och ska hoppa ner i badet tänkte jag. Sen är det bara att fixa till sig lite och möta upp Carolin. Ikväll måste jag börja packa inför Göteborg också .. stress!

Förresten ..
När jag städade idag hittade jag även massa roliga gamla grejer. Roligast var ju såklart alla gamla skolkort och breven jag hade skrivit till mig själv(Läs detta om 3år)haha Jag hittade även ett jättegulligt födelsedagskort som jag fick av min moster när jag fyllde 18.


"Isabelle ..
Höstens sista bukett skall du ha,
nu när du firar din 18års da´
Den sol som med dig till världen kom,
får dock hjärtan att blomstra ÅRET OM!"

Visst var det fint skrivet? Hon komponerar alltid ihop små gulliga rimmande texter när man fyller år osv.


Gamla skolkort .. men visst var jag söt? ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0