Onsdag

Hallå där : )

Har inte varit på blogghumör idag .. känns faktiskt som att hela den här vecka kommer att bli "tunn" här i bloggen. Jag kommer förmodligen inte att blogga något när jag är hos Sofia heller .. men vem vet, det visar väl sig!
Hur som helst .. denna underbart vackra och soliga onsdag har jag spenderat tillsammans med brorsan och Carolin. Brorsan och jag shoppade loss lite på hälla och IKEA, och ni förstår verkligen inte hur seg han kan vara. Han får typ värsta beslutsångesten när han ska köpa saker, så vi fick ju självklart stanna tills IKEA stängde kl 20.00.
Efter att vi hade dumpat av alla grejer hemma hos honom åkte vi i alla fall ner till stan. Där mötte vi upp Carolin för att ta en kvällsfika, vilket var Myspys<3 Så där har jag varit tills nu ... mer har jag tyvärr inte att berätta .. ; P


PussPuss


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, jag trackade honom för hans velighet men det verkar inte hjälpa :)

2009-04-02 @ 02:44:43
URL: http://erikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Och den här gången var ändå en av mina snabbare omgångar ;)

2009-04-02 @ 08:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0