Så är det ..

Hej hej!

Tänkte att jag skulle lätta mitt hjärta för er lite ..
På senaste tiden har det blivit väldigt mycket party, bilder och annat skoj här i bloggen. Därför har jag känt att bloggen har blivit lite falsk. Det är som om jag har målat upp en bild av mig själv där det ser ut som om jag är hur lycklig som helst och inte har några bekymmer alls i världen. Men så är ju självklart inte fallet.
Ska jag vara ärlig så har det varit väldigt jobbigt den senaste tiden och det är kanske därför bloggen ser så ytlig och plastig ut just nu, massa glada bilder och knappt någon text, för jag har inte vetat vad jag ska skriva.
Det var inte förens en kompis påpekade att bloggen kändes lite falsk nu på senaste tiden som jag märkte det själv ..
Det är ju lite sorgligt sådär ... men jag vill inte skriva för mycket till er heller.
Jag har funderat på att lägga ner bloggen ett tag nu .. och det här kanske är min spark i baken, jag vet inte!
Vi får se hur det blir med allt .. men nu vet ni i alla fall att jag inte är så falsk och ytlig som det kanske har framstått. Eller rättare sagt, jag hoppas att ni vet det!



Kommentarer
Postat av: Nadja

lite lustiogt när du skriver hur vakcra bilderna kanse ut och hur bra men kan kunna tyckas må, Även när man mår dåligt så får man det se bra ut, Jag förstår dig bellis ta hand om dig ioch glöm inte när hjärnan och hjärtat lär sig komunisera då är det rätt, varken svart eller vitt, bara rätt<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0