Så kan det gå

Godmorgon : )

Jag är uppe skit tidigt jag vet .. men det beror på att jag väcktes av sms-terror från en viss person ; P haha
Hur som helst ville jag dela med mig av en grej som hände igår.

När jag skulle åka hem från jobbet inatt strulade det till sig med parkeringsbiljetten. Jag matade in pengar men det hände inte ett skit. "vad fan gör jag nu då?" sa jag högt för mig själv. Då kommer det en tjej i 25års åldern gående och frågar vad det är som är fel. Vi står där och bankar och slå lite på fanskapet men ringer tillslut till hjälpcentralen(?) De säger att de öppnar bommen åt oss istället och mycket riktigt, det gjorde dom. Hur som helst frågar tjejen helt plötsligt om skjuts hem och jag kommer på mig själv säga "ja men självklart" och skjutsar faktiskt hem en helt främmande människa!
Sträckan var inte alls lång, men det känns ändå rätt konstigt att jag gjorde det. Jag hade aldrig trott att jag skulle skjutsa hem en vilt främmande människa bara sådär. Jag övervägde det inte ens. Hade det varit en kille hade jag nog inte skjutsat hem honom, men det kanske är förståligt .. eller?
Nej mina vänner ... nu skriker magen efter lite frukost


 

PussPuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0