Sluta pressa mig


Åhh jag blir så jävla trött!!
Jag orkar inte höra alla era kommentarer längre. Snälla sluta påpeka min vikt hela tiden. Jag mår bra och är nöjd med min kropp, och det är det som räknas. Sen gillar jag inte hur ni får det att låta heller "Men gud Isabelle har du gått ner i vikt? Asså det här är verkligen inte bra!" Herregud lägg ner nu .. det är inte som om jag är värsta skelettet. Jag har ett BMI på ungefär 19.3 just nu och det betyder faktiskt att jag är normalviktigt.


Ditt BMI är 19,29

Du är normalviktig.

Tack!!
Så snälla sluta kommentera hur jag ser ut nu ... back the hell off!


Kommentarer
Postat av: Micke

Du är så snygg så, bry dig inte om vad folk säger:)



Halloj!

2009-04-21 @ 13:12:53
URL: http://vik.se
Postat av: andrea

du ar inte smal, herregud. folk nu fortiden ska verkligen klanka ner pa allt och alla. dom borde agna sin energi at nat bra. jebus.

snart ses vi iaf mitt icke benrangel till kusin. jag kommer hem den 15 maj. yey!

hoppas allt ar bra!

2009-04-21 @ 14:24:08
URL: http://thegreenspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0