Ännu mer från sthlm

Nu tänkte jag skriva lite om hur dagarna har varit där borta i storstaden ..

Eftersom vi sket i att sova efter festen blev det till att sega i soffan hela söndagen. Det blev en riktig tjockiskväll; Vi hyrde film och käkade pizza och kebab ; ) haha .. men det var inte nog med det .. vi slängde även i oss varsin Ben&Jerry´s.
Behöver jag säga att vi fick världens magknip när vi väl skulle sova? ; P

Så vad har vi mer gjort i sthlm? käkat! Haha det känns nästan som om det var allt vi gjorde. Åt och åt och åt.
Vi har fikat hur många gånger som helst, tryckt i oss massa godis, chips och maränger samt hyrt film på film. Men det har varit jäkligt roligt och mysigt. Sofia och jag kommer så jävla bra överrens och vi tänker typ likadant. Det har varit underbart att fått skeda dig varje natt gumman ; ) hehe

På tal om fika förresten .. när vi fikade inne i stan en kväll kommer det fram värsta bittra gamla gubben och säger; "Ni får dämpa erat samtal. Jag försöker läsa expressen!" Historian slutar dock inte där .. efter en timme kanske kommer han fram till oss igen, stirrar mig i ögonen och säger; "Det här är ingen barnkammare, det är faktiskt  en restaurang!"
Asså vafan .. det är inget ålderdomshem heller! Får man inte skratta och ha roligt? Han kunde väl ha satt sig på ett bibliotek eller nått om han ville har det tyst och lugnt? Herregud!
Om jag blir sådär bitter när jag blir gammal får ni fan lova att skjuta mig. Usch!


Här kommer ett litet bildregn igen ...


Sjukaste filmen ever och våran mat ; )


Mums



Myspys<3
Molly ska alltid sitta i knät. Älskar den där lilla krabaten .. såå söt!


Vi har ju såklart shoppat också ; )


En kväll blev det retro där vi tittade på fotbollen


 


Kommentarer
Postat av: Fia

hahhaha, jäkligt glad att du inte la in "flottbilderna" från weiner. =) hoohöö

2009-04-10 @ 11:44:26
URL: http://osofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0