Middag

Go´kväll!

Jag har precis kommit hem, igen! hehe
Jag har varit och käkat middag borta på gryta tillsammans med Daniel och hans föräldrar. Det var riktigt gott och trevligt.
Daniel har precis lärt sig att göra två olika såser tack vare hans kompis som är kock, så han skulle ju såklart visa upp sina nya talanger. Men det blev faktiskt väldigt gott, speciellt om man blandade ihop dem ; ) haha

Måste bara säga att jag fullkomligt älskar Daniels mamma. Hon är så himla söt och gullig.
Det var lite flummigt när hon och Daniels pappa kom in genom dörren. Helt plötsligt stannar hon mitt framför mig. "Varför stannar du upp mitt i vägen?" frågar Daniels pappa lite smått irriterat, "Jag måste bara titta lite på Isso, hon är så himla söt" haha gud va gullig hon är! Och så fort man ska åka hem säger hon alltid "Du måste komma hit lite oftare det är så roligt att ha dig här" .... är det konstigt att det värmer i hjärtat?
Nej mina vänner .. nu ska jag hoppa in i duschen lite snabbt .. vi hörs väl imorgon igen? Ta hand om er så länge!


PussPuss


Far och son fixar middag : )



Medan jag la beslag på Misse <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0