Mälaren runt 2009

Hallå hallå : )

Har precis kommit hem efter dagens åktur. Det var ju som sagt mälaren runt på mc idag : ) och det var över alla förväntningar. Riktigt trevligt, bra väder och massor med cyklar .. kan det bli bättre? ; P

Daniel tryckte på som bara den på motorvägarna också haha .. fyfan vad det gick alltså. Trodde nästan att jag skulle blåsa av ett tag!
Lite synd att vi missar festen i Enköping ikväll, men jobbet kallar. Vi får kanske chansen att åka igen nästa år också. Vi får hoppas på det : )
Nej mina vänner nu måste jag hoppa in i duschen osv, men här kommer lite bilder från dagen.


PussPuss


Daniel och jag redo för starten hahaha


Mamma och pappa skulle också åka : )


Vid ett utav stoppen.


Haha vilken snygging


Jag och Däniboy


Det var väl ungefär 15.000 bågar vid stoppet i eskilstuna .. här ser ni några utav dem


Denna var jävligt snygg


Tack för en underbar dag!!


 


Kommentarer
Postat av: Knutte-esteten

Den röda hojen var skitsnygg !!!

2009-08-16 @ 16:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0