Ola skvaller

Godmorgon på er mina bedårande små läsare : )

Tänkte att jag skulle dela med mig av lite skvaller som jag fick höra av några kollegor på jobbet igår. Vi började prata om vilka olika artister vi skulle vilja se nu när afterworkerna drar igång igen i slutet av augusti, och vilka som redan har varit här. Då kom mina kollegor att tänka på när lilla Ola var hos oss för något år sedan. Jag blev faktiskt lite förvånad över det jag fick höra;

  • För det första har han tydligen ingen egen åsikt alls. Han frågade sin manager om ALLT. "Gillar jag köttbullar? Ska jag ta makaroner till?" Under soundchecket var han hela tiden tvungen att kolla med henne om han sjöng bra också "Låter det bra? Ska jag ändra tonen?"  Personalen fick till och med ta in några små tjejer som fick bedöma om det lät bra eller inte eftersom han var så himla osäker. Tjejerna blev ju i alla fall överlyckliga!

  • Sen är Ola tydligen väldigt blyg av sig. Han ville absolut inte byta om tillsammans med de andra artisterna och dansarna utan bytte istället om i en utav våra små städskrubbar! Gulligt eller bara weird? Mycket konstigt är det i alla fall .. spelar inte han fotboll och byter om tillsammans med massa andra fotbollskillar?



Nej mina vänner jag har inte tid att sitta här längre. Jag ska ut och sola och bada med mina bästaste
Talk to you later ..

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0