Shopping(Sthlm)

Så där då .. då har man duschat och gjort sig redo för sängen. Ska alldeles strax lägga mig och fortsätta läsa Paulo Coelhos vackra ord. Började på en av hans relativt nya böcker i förrgår och snart är jag klar. Den är sjukligt bra. Det går verkligen inte att lägga ifrån sig den när man väl börjar att läsa. Spännande Spännande. Jag kommer nog att blogga om boken när jag har läst klart den. Hoppas bara att slutet är bra. Dåliga slut kan ju faktiskt förstöra hela boken.
Hur som helst .. förstår att ni måste vara nyfikna på vad jag köpte i sthlm så här kommer äntligen lite bilder;




En sjal och en liten tshirt
Färgerna blev verkligen inte bra på bild(why?) men de är jättevackert ljusrosa egentligen ; )



Söt sidentop från vila


Baslinnen från topshop


Lite smycken fick också följa med hem


Vad är det för något?


Ett par nya sneakers från reebok.
Det behövdes verkligen. Har ju jobbet i mina gamla(need i say more?)
Nu är mina äckliga gamla fred perry sko endast mina jobbskor!



Och här har vi alltsammans samlat : )


Done and Done!


Kommentarer
Postat av: Paulin

Massa fina saker du köpt! :)

2009-08-20 @ 22:15:40
URL: http://puussgurkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0