Sommar=bloggtorka

Sitter här framför skärmen och käkar lite lösgodis. Vad ska jag skriva?
Det har varit så bra väder de senaste dagarna och lusten till att blogga blir mindre ju mer solen skiner. Jag har själv märk att de bloggar som jag läser inte heller uppdateras lika ofta nu när det är sommar. Själv tycker jag bara att detta är positivt. Det visar ju att folk fortfarande gillar att vara utomhus och hitta på något annat än att sitta framför datorn hela tiden. Mer sol och sommar åt folket! Eller vad säger ni?

Vad har jag gjort idag då?
Jo, Carolin och jag cyklade ner till framnäs och tog en heldag på stranden. Vi njöt av solens värmande strålar och avslutade det hela med en varsin glass i hamnen. Det var underbart! Tyvärr blev det inga bilder eftersom min kamera har slut på batteri för tillfället ... så jag avslutar detta inlägg med en Skånebild istället : )


PussPuss
 

Tittar ut mot vackra visingsö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0