Sommarens motto

Godmorgon på er : )

Jag är helt slut i mina fötter och ben. Det var ju afterwork premiär igår på jobbet, och det märks att man inte är van att jobba så länge i sträck. Men om någon vecka kommer man väl in i det igen.
Hur som helt var det en gäst som påminde mig om mitt sommarmotto igår; "En mjukglass om dagen!" Kul att det fastnade hos någon i alla fall ; ) Var det någon annan som körde en mjukglass om dagen i sommar?- You know I did! 
Nej mina vänner nu hinner jag inte sitta här längre. Det är massor som ska göras. Ikväll är det fest och jag är ledig! : )





Sommartider...


Kommentarer
Postat av: Gustav

Hej du Blondinbella, Isabelle, Babybelle!



Vad kul att bli omnämnd i din blogg :)



Gustav

2009-08-29 @ 20:48:26
Postat av: Dave Wichael

OMG you're gorgeous

2009-08-30 @ 09:19:04
URL: http://www.myspace.com/davewichael

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0