Sommartider

Hallå hallå : )

Jag orkade aldrig blogga igår. Var helt slut i hela kroppen och låg typ i soffan hela dagen ; ) hehe
Tänkte i alla fall att jag skulle slänga in lite bilder från i lördags åt er. Jag var ju som sagt och badade på ängsö tillsammans med mina bästaste. Det blev en heldag där, så när man kom hem var det bara att duscha, slänga i sig lite käk och att fara iväg till jobbet. På tal om jobbet .. min bar har blivit pimpad haha. Tänkte visa er lite före- och efterbilder senare ... men nu får ni nöja er med några sommarbilder från i lördags : ) Enjoy!


Bästisen och jag!



Ice cream time : )



Sommar och sol


Killarna var lite sega i starten men hittade tillslut ut till ängsö de också ; )



Vi matade änderna : )



De var helt galna.
Daniel satte en bit mellan skinkorna också som de tog, men det fick jag tyvärr inget bildbevis på ; P hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0