26 Februari

Godmorgon : )

Jag har precis gjort min sjukgymnastik och väntar på att ägget på spisen ska koka klart ; ) Frukost, finns det något bättre?
Hur som helt hade jag det jätte trevligt igår med Carolin. Hunden som hon var hundvakt åt var hur söt som helst! Vi åt sista biten av kladdkakan som vi bakade, tittade på våra bästa år och tog en långpromenad ute i solskenet med vovven. En riktigt bra onsdag var det med andra ord.
Eftersom jag inte ska jobba på fredag bestämde vi även att det blir en liiite utgång för oss istället. Det kommer nog bli svin kul. Det var ruskigt länge sen jag och Carro var ute tillsammans, men det finns ju vissa anledningar till det!
Nu ringer det visst ute i köket .. frukosten är klar : ) Talk to you later ..

PussPuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0