Bokrea


Just det ... glömde berätta att jag köpte två böcker igår på bokrean.



Stephenie Meyer - Om jag kunde drömma
Japp, jag ska ge boken ett försök. Jag har varit jätte skeptiskt till hela historien och har inte sett filmen än. Jag tänkte att om jag ska se filmen, vill jag nog läsa boken först. Jag vet att alla är helt förälskade i denna saga, men helt ärlig tycker jag det verkar skit töntigt ... men vi får väl se vad jag tycker sen när jag har läst alla 443 sidor.

Paulo Coelho - Pilgrimsresan
Paulo Coelho är min favorit författare och jag har snart läst alla hans böcker(har 3st kvar, med denna inräknad). Pilgrimsresan är hans allra första bok som han skrev redan 1987. Det är ganska konstigt att jag inte har läst hans första bok än, men den har inte funnits i svensk översättning så länge.  I denna bok är han själv huvudpersonen och skriver om den resa som förändrade hans liv, pilgrimsresan. Jag tror jag kommer att älska denna bok precis lika mycket som alla hans andra böcker! Paulo Coelho = Kärlek för mig


 




Nu måste jag skynda mig .. ska möta Carolin om  en timme ungefär!
Vi hörs imorgon .. ha en underbar fredag alla läsare!

PussPuss



Kommentarer
Postat av: Fia

Hahah det är Robert som får mig att älska <3<3<3



DU MÅSTE SE FILMEN =)

2009-02-27 @ 13:50:44
URL: http://osofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0