Drömmar

Godmorgon alla läsare!

Jag har precis ätit frukost och tänkte slänga in ett lite morgoninlägg : )
Jag drömde en skit konstig dröm inatt.

Jag drömde nämligen att en tjej i min gamla gymnasieklass dog! Alla i klassen samlades och för att gå på hennes begravning, som var i ett badhus. Efter själva ceremonin satte vi oss alla längs poolkanten, men fötterna i vattnet, och var alldeles tysta. Det var hur hemskt som helst. Men helt plötsligt kommer hon gående och säger "Hallå! Jag är inte död!" Alla springer fram och kramar henne, skrattar och gråter... det var då jag vaknade!
Riktigt flummig dröm!

Nu ska jag kolla lite i garderoben ... vad ska jag ha på mig ikväll? - Det är frågan!


Talk to you later ..

PussPuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0