Home

Hallå där : )

Nu är jag hemma från Carolin. Tänk vad tiden har gått fort, jag var ju där redan 11.30!

Hur som helst så fixade vi med vårt hemliga projekt och lite senare tittade två av hennes klasskompisar förbi. De skulle göra klart sitt svenska arbete och jag hjälpte såklart till(läs gjorde allt) haha Men det var riktigt roligt faktiskt! Saknar lite att sitta och pyssla med alla grupparbeten som man hade på gymnasiet. När allt är klart känner man sig så stolt över sig själv och gruppen : ) Hoppas ni får MVG nu flickor .. men det borde ni ju få! haha

Förutom svenska arbete tog vi en promenad till Ica och köpte ingredienser till kladdkaksbakning, MUMMA! Den blev super god, speciellt efter att ha gjort klart ett svenska arbete ; )

Ne nu ska jag hjälpa mamma med kvällsmaten : ) Snart kommer pappa hem med efterrätten, de årliga semlorna!


 

PussPuss



Carro äger ju såklart ingen elvisp så vi fick turas om att vispa grädden ; P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0