Onyttigheter

Hallå där : )

Helgen har bestått av jobb, alla hjärtans dag, storstädning och tvättstugan ; ) haha Tänka sig hur allt kan bli! Känner mig riktigt vuxen ibland .. nog om det!
Igår var det en riktig onyttig dag för mig. Det började med att baby blev sjuk och fick lov att stanna hemma från jobbet. På kvällen myste vi i soffan framför massa serier och fullkomligt proppade i oss skit! Vi tryckte i oss chips, choklad, cola och en hel låda texas pecan glass(min favorit hehe)!!
Till vårat "försvar" är våran frys fortfarande inte fixad, så vi var helt enkelt tvungna att äta upp glassen som vi köpte ... för slänga kan man ju inte, eller hur? ; P haha



Ne usch .. mår nästan illa när jag tänker på allt skit vi åt igår. Nu blir det nya tag!
Jag åt en jätte nyttig frukost/lunch idag och nu ska jag göra en tonfisksallad tänkte jag. Lite senare ska jag möta Carro för att ta en långpromenad och snacka skit : ) Talk to you later

PussPuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0