Otursvecka?

Godmorgon alla trogna läsare : )


Jag har inte uppdaterat på nästan en vecka, men det var faktiskt ganska välbehövligt. Kände att jag ville ta en lite timeout ; )
Hur som helst tänkte jag berätta lite om veckan som har varit hittills.
Veckan började med att frysen gick sönder mitt i natten. Dagen efter fick vi i ren panik rädda de viktigaste varorna och köra hem dem till Kims pappa. Frysen är fortfarande inte fixad det var tydligen fel på kretskortet, men de ska förmodligen komma idag och fixa den, så vi får hoppas på det.
Natten efter det blev Kims bil stulen på bensin. Inte nog med att de tog bensinen med de kvaddade ju hela luckan, som nämligen låser sig när man låser bilen. Den går därför inte att stänga längre tack vare de där jävla fattiglapparna.
Sist men inte minst:

När vi skulle handla på Ica i förrgår blir vi förföljda av en brandbil och tvingas åka åt sidan och släppa förbi den. När vi väl kommer fram till Ica brinner det där och vi får inte komma in!! Vad fan är oddsen liksom? Japp det var bara att åka hem igen.

Hoppas det inte händer mer skit denna vecka(otursvecka or what?) .. det är ju fan alla hjärtans dag på lördag.
Ne nu ska jag fixa frukost och börja röra på mig. Talk to you later



PussPuss



Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

haha shit, de va inte lite saker som hänt! Vilken ICA va det ? :O scary! Jag haaatar eld!!!



Jaa visst är bilden söt;) Somrig och sådär, haha jaa studenten, härliga minnen :D:D:D

2009-02-12 @ 13:05:10
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0