Sexfunderingar


Tidigare idag kom brevbäraren med nya nummret av cosmopolitan : )



Älskar den tidningen, men denna månad var en artikel särskilt rolig och lite små sjuk. Dina 100 hemligaste sexfunderingar(och snabba svar från experterna)
Jag var bara tvungen att dela med mig av några ..

"6. Kan man använda växelspaken som onaniverktyg?
Om den inte är för stor för dig. Men låt bilen stå still"                                   haha What?

"58. När "peakar" män och kvinnor sexuellt?
Män: 18-20 år. Kvinnor: 29-30 år"                                                                 Där ser man!

"76. De orgasmer jag får med min dildo är starkare
än de jag får med min kille. Varför?
Du kan vara mer avslappnad när du är ensam.
Plus att din kille inte är batteridriven!"                                                    

"95. Min kille vill inte trimma sig där nere. Kan jag kräva det?
Nej, men buska till dig du med och se om det får honom att ändra sig"       



Vill du läsa de 96 andra frågorna får du minsann kila iväg och köpa tidningen ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0