Söndag

Godmorgon alla läsare : )

Jag hann aldrig blogga igår innan jag drog till jobbet, det blev så stressigt. Min bror är mr beslutsångest, så vi var på IKEA hur länge som helst, och då överdriver jag inte ... vi var där tills de stängde vid 18.00 ; ) haha Sen var det bara att åka hem, fixa käk och dra till jobbet.
   Det är egentligen ett under att jag är uppe såhär tidigt .. jag kom nämligen inte i säng förens vid 05.00 igår ; P Underbart gulliga Sofia ringde mig nämligen när jag satt i bilen på väg hem från jobbet vid 03.00 och vi pratade i 1½ timme till halv fem, helt sjuk jag vet.  Hon kan prata på som ingen annan jag känner ; )
Nej .. nu blir det frukost .. talk to you later

PussPuss


I just called to say I love you
I just called to say how much I care

And I mean it from the bottom of my heart




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0