2009

Godmorgon på er och det nya året : )

Hoppas alla hade sjukt roligt igår och att ni inte är allt för bakis idag ; )
Fastän jag jobbade igår var det ett riktigt trevlig nyår : ) Jag hade turen att få stå i schlager baren tillsammans med Ludde och vi hade skit roligt tillsammans ; ) På kundfronten var det lugnt och vi stod mest bara och lallade egentligen haha. På hela BMB var det kanske bara 800-900 personer, vilket resulterade i att dricksen sög! Men men dubbel lön för knappt något arbete och skumpa vid 12 slaget får man ju tänka då : )
Tack alla för igår .. det var minst sagt ett speciellt nyår som jag kommer minnas!

Här kommer lite kort från kvällen, enjoy!












Kommentarer
Postat av: John

hej du! nu snor jag en bild av dig..

2009-01-01 @ 21:51:48
URL: http://teammanhoe.blogg.se/
Postat av: Johanna

Låter som ett trevligt nyår i alla fall ;) hihi GOTT NYTT ÅR!!!!



Japp jag har klippt och färgat ;) tackar:)

2009-01-02 @ 12:48:03
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0