7 Pounds

Godmorgon alla läsare : )


Jag såg filmen 7 Pounds igårkväll. Den var underbart bra, och jag erkänner att det rann en och en annan tår nerför kinden. Will Smith är en suverän skådespelare och slutar aldrig att förvåna mig, men i denna film är han fenomenal. För er som har sett hans film the pursuit of happyness så påminner 7 pounds lite om den, i alla fall om man tänker på hans skådespeleri. Filmen var otroligt gripande och kommer utan tvekan att lämna eftertankar hos dig, om inte är du förmodligen hjärtlös.




7 Pounds - Se den!


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

Den måste jag se då :) Är den ny eller finns den att få på olagligt vis?;) haha..



Joo jag köpte dem också, fanns bara ett par kvar så:P :D

2009-01-20 @ 10:54:09
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a *

haha, asså jag vet inte exakt, men jag tror man ska ha den typ när man har i balsam eller inpackning o sånt... för när håret är blött ska man ju egentligen inte borsta de... den här reder nog mer ut håret... och gummit längst ut är hårt:P så de är nog mest lite "style" ;D hehe, testa den igår, och den funkade ändå, för att reda ut tovor mest! :)

2009-01-20 @ 12:40:49
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0