Älskar mitt jobb

Godmorgon alla läsare!

Måste säga att trots alla cpen som kommer till krogen osv så älskar jag verkligen mitt jobb.
För några månader sen kände jag mig skit förvirrad och låg, men nu känns det verkligen som om alla pusselbitarna har fallit på plats. Jag trivs så sjukt bra med mitt liv just nu, älskar mitt jobb, mina kollegor och allt känns så jävla perfekt!
   Jag skickade ett sms till min lärare i bartenderskolan för några dagar sen och tackade honom för allt. Utan honom hade jag ju inte varit där jag är idag. Att jag är så himla glad idag kan också bero på att jag pratade lite med min chef på jobbet igår och det var väldigt positivt ; ) Tänker inte säga mer just nu i alla fall .. hehe

Nee nu måste jag börja fixa här .. hela tjocka släkten kommer snart för att fira mamma, så vi hörs lite senare istället ; )


PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0