Besatt?


Tänkte att jag skulle lägga upp en bild på julklappen som jag fick från Daniel.



Jag fick ju ett big pack med mitt favorit läppglans från Agatha Ruiz de la Prada. I paketet fanns fem olika smaker; papaya, hallon, tutti frutti, passionsfrukt och sist men inte minst körsbär, som är den solklara favoriten. Men det kanske syns på bilden, eller? ; )
Ska ni köpa ett snyggt läppglans som samtidigt doftar underbart ska ni satsa på någon av dessa. Burken är ganska stor och räcker därför väldigt länge. De påminner faktiskt lite om vaselin eftersom de även funderar super bra som läppsyl mot torra läppar.


Det här är underbara små skapelser på burk, och jag går inte utanför dörren utan att ha en med mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0