Dum internet

Godmorgon alla läsare : )

Idag är jag på bättre humör än vad jag var igår. Internet fungerade inte på hela kvällen så jag kunde inte blogga heller, men tur var väl kanske det eftersom det förmodligen bara hade blivit depp-inlägg.
Idag hade jag tänkt skämma bort mig själv lite .. jag ska snart laga en jätte god brunch till mig själv(omelett såklart) sedan ska jag hoppa ner i ett varmt skönt skumbad på det blir det såklart en ansiktsmask.
Vi hörs lite senare .. ta hand om er så länge

PussPuss



Kommentarer
Postat av: Fia

Åh va gott med omelett! =)=)

Jag kanske kommer till västerås i helgen, om jag inte behöver jobba på lördag. Är du ledig på söndag eller lördag eller jobbar du? Vill hinna ses! Saknar dej så mycket.



Vill hitta på något galet som bara vi kan!

2009-01-12 @ 12:26:00
URL: http://osofina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vi är några stycken som ska hälsa på Sana, hon har ju flyttat nu så hon bor iofs inte i västerås. Men jag fick höra att det var extra billiga biljetter i januari typ 30 kr och i så fall kan jag komma till v-ås på söndag och träffa dej.



najsigt

2009-01-12 @ 13:26:59
URL: http://osofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0