Back in the days

Godmorgon : )

Måste bara säga hurra för vitlök!! Jag proppade i mig massor innan jag gick och la mig + två Alvedon och idag mår jag mycket mycket bättre. Jag har varken feber eller ont i huvudet .. det enda är att halsen är lite irriterad fortfarande, annars är det väldigt bra med mig idag : ) Fast jag ska fortfarande äta mer vitlök och Echinacea idag .. vill inte riskera att ligga däckad imorgon och inte kunna jobba.

Igårkväll när jag låg i sängen började jag fundera över en sak som Sofia sa till mig när hon var här förra veckan. Hon berättade att hon hade hittat en text som hon hade skrivit i grekland om oss och våra framtida barn haha.(Vi träffades nämligen i grekland, otippat va?) Du får ta och skicka den texten till mig snart!
Hur som helst så började jag fundera vad jag själv hade skrivit för roligt om oss i min dagbok, så nu imorse började jag rota bland alla böcker och hitta det detta;
"Jag har ju då varit i grekland och träffat Sofia(sthlm) och Lina(Norge). Sofia och jag klickade direkt med varandra. Vi är as bra kompisar nu och jag ska till och med bo hos henne på höstlovet."

haha när jag kom hem från Sofia skrev jag detta;
"Nu längtar jag FETT mycket till påsklovet. Ska träffa syrran min igen då(Sofia). Vi har pratat lite, och(detta uterlämnar jag). Ajja skit samma älskar i alla fall soffan, syster-yster min"



HAHAHA ja döööör, någon dag måste jag fan sätta mig ner och läsa igenom allt ; )


Några av mina böcker : )




Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

hahaha visst är gamla dagböcker kul;D hahaha

2009-01-29 @ 11:09:30
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Fia

naaaw gumms!!!! =) <3

"Soffan", gud så länge sedan jag hörde det.. hihi

Rätt så otroligt att vi träffades sådär, men jädra va bra!



Älskar dej hjärtat!

2009-01-29 @ 13:44:24
URL: http://osofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0