jahapp..

Godmorgon alla läsare!

Trött och sliten är jag idag, det blev sent igår och imorse ringde klockan 06.00.
Japp .. det var nämligen dags att träffa doktorn idag angående mina spagetti-leder. Det gick jätte bra, hon frågade massa frågor och klämde lite grann ; P Sedan berättade hon att hon skulle skicka en remiss till ortopeden så att de skulle få göra en riktigt bedömning och kolla om en operation kanske skulle vara lösningen, "Jättebra!" tänkte jag, "Nu ska jag äntligen få riktig hjälp med det här!"
Jag åkte hem igen och precis när jag kommer innanför dörren ringer telefonen. Det är doktorn, och vet ni vad hon säger? Jo; "Ja hej igen! Jag kom på att man inte skriver remiss det första man gör, så jag har satt dig på väntelisten till sjukgymnastiken istället. Sjukgymnastik är alltid det första steget och blir det inte bättre där kan man överväga att skriva en remiss till ortopeden." Roligt va?
Nee fyfan, jag orkar verkligen inte gå på sjukgymnastik igen. Tycker aldrig det leder någonvart. Det är ju bara en temporär lösning på problemet,  men men nu måste jag ringa dem och boka en tid!



PussPuss


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

ohh va drygt, hoppas de löser sig i alla fall! :)

2009-01-21 @ 10:30:13
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0