Made in sweden


Var det någon som såg made in sweden igår?

Det gjorde i alla fall jag, och blev skit irriterad. Vafan liksom! Om killen vill skriva sina egna texter och inte kan ta emot kritik skulle han fan inte ha ställt upp i programmet. Desmond Child vet väl för fan vad han snackar om. Att han har skrivit tusentals låtar och haft sjukt många hits är väl inget hån, det är bara fakta!
Jag tycker de borde byta ut killen, det finns hur många andra som helst som skulle kunna döda för att få hjälp av Desmond! Vill killen köra sitt eget race låt han göra det ... men på egen hand.








Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

ellller hur, de måste komma! kom en bekräftelse att de skickats den 11e. så jag hoppas hoppas=)



Nee, jag ska till jänköping på lördag. sabina och hennes kompis ska ha fest där. skulle inte sitta fel att ha klänningen på sig då:P



ska du ut? =)

2009-01-15 @ 13:30:23
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0