Stan

Hallå där alla läsare : )

Nu har jag varit hemma ett tag, kom väl hem från stan vid 19.00 tror jag. Carro var lite seg imorse så vi var fan inte nere på stan förens halv 3. Det jobbigaste var ju att vi trodde stan skulle var öppet till 19.00 så när vi står inne på gina och har plockat åt oss massor som vi ska prova kommer en expedit och säger att vi måste ställa oss i kön om vi ska köpa något för de stänger nu! "Va? hinner vi inte ens prova?" säger jag, "Nej, klockan är redan fem över 4".
Så det blev bara ett linne från gina, som jag vet passar eftersom jag har redan ett i en annan färg. Efter gina gick vi till spicy hot och satt där i typ 3 timmar och bara snacka skit ; ) Men det  var mysigt det med!
Ne nu blir det film .. Talk to you later.


PussPuss




Jag köpte en ny klocka också : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0