Trött och arg


Jag blir så himla arg. Jag orkar inte med att folk ska dra och slita i mig hela tiden! Alla håller på att pressa mig så jävla hårt och det känns som om ingen verkligen lyssnar eller förstår? Spelar det ingen roll vad jag själv tycker? Ska jag leva för andra hela mitt liv?
Jag orkar inte längre .. herregud jag har ju för fan hela livet framför mig. Jag behöver inte höra saker som "Isabelle det är du ju för smart för" OCH? Jag vet att jag är smart och duktig, men kan jag inte få göra det jag verkligen vill för en gångs skull? Är det så himla farligt?

Ne det ska bli skönt att träffa frugan Carro idag och snacka av mig. Om det är någon som förstår mig så är det hon!


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

Gör det du tycker är kul! Det kommer du vinna mest på i längden! Du är smart, och de vet du :) Men det behöver du ju inte bevisa för hela världen, om du inte vill :) hihi...



Ha en bra dag :) Puss (internet dog innan... därför jag försvann.)

2009-01-05 @ 11:47:15
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Alex

som jag sa till inte för länge sen: skit i vad andra säger till...gör det ditt hjärt säger......den har aldrig fel...

hör av dig

puss o kram A

2009-01-05 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0