Now you know


10 saker som ni förmodligen inte vet om mig ...


1. Jag sjunger som en dåre när jag är själv eller med riktigt nära vänner ; )
     Jag tänkte till och med söka till idol för några år sedan, den ni!
     Sofia säger att hon kommer tvinga dit mig detta år, men jag tvivlar
     på att hon lyckas ; )

2. Jag älskar naturfilmer/dokumentärer
     Planet earth serien och an inconvenient truth är de solklara favoriterna

3. Jag är ett riktigt frukost freak
    Jag älskar att äta frukost och det blir olika saker på bordet varje morgon.
    Det som förekommer oftast är omelett, smoothie, avokado, te och
    mackor ... ibland blir det till och med gröt

4. Jag är smartare än vad de flesta give me credit for
    Mina närmsta vet exakt vad jag menar ; P Gick ut gymnasiet nu i juni från
    naturvetenskapliga programmet med skit bra betyg.

5. Jag skrev dagbok när jag var yngre
    Har dagböcker från när jag gick i 3:an till 3:an i gymnasiet. Vet egentligen
    inte varför jag slutade skriva : S

    Sist jag skrev i dagboken var den 22 januari 2008, alltså typ ett år sedan.

6. Jag är inte döpt
    Jag kommer alltså att hamna i limbo, scary shit!

7. När jag var liten var jag en riktig pojkflicka
    Jag vägrade ha på mig klänning eller kjol. Ägde inte ett par snygga, tajta jeans förens jag gick i 9:an.
    Lego och tv-spel var det bästa jag visste och jag var nästan alltid bara med killar. Min kusin Jonatan var min bästis ; )

8. Jag har hållit på med flera olika sporter
    Dansen var den som stannade hos mig, men annars har jag bl.a. gått i friidrott(hoppade häck), cheerleading,
    fotboll(detta var inget för mig gick bara i några veckor) och simning.

9. Jag är allergisk mot penicillin och svamp
     Det var dock mycket värre när jag var yngre, då kunde jag inte ens äta mat med svamp i.
     Nu kan jag äta det mesta, bara jag pillar bort själva bitarna ; )

10. Jag är mongo men söt ; )
       Inte mina ord, men det stämmer nog ganska bra. Mitt "andra namn" är nämligen crazy-belle! haha



Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

Haha, kul att läsa.



kommer du ihåg när jag bodde i malaysia, och du skickade brev till mig. I ett brev stog de "de andra i klassen kallar mig för Pelle. Du kan också få kalla mig pelle om du vill" hahaha, de tyckte jag va ganska kul ;)



Sen nån gång när vi satt och läste en av dina gamla dagböcker ;) hahah sånt är alltid kul ;P

2009-01-26 @ 15:19:18
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0