Cosmo nästa

Hallå där : )

Nu är jag hemma i huset igen.
Jag måste skjutsa pappa lite senare idag. Han ska nämligen hämta deras bil som har varit inne på service.
De behövde tydligen byta någonting. Ja jag säger då det .. nya saker håller fan inte, vare sig det gäller mobiler, bilar eller kameror. Förr gjorde saker som höll, kolla bara på en nokia 3310 eller på min lilla skrutt audi, still going strong ; )
Hur som helst .. igår var jag faktiskt duktig och städade hela köket riktigt ordentligt i lägenheten. Jag diskade all disk, skurade spisen, diskbänken och fläkten och avslutade såklart med att polera spishällen : )
Det blev riktigt snyggt och fräscht!


Nee nu ska jag lägga mig i sängen och läsa det nya nummret av ...


COSMOPOLITAN såklart ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0