Bildregn

Hallå bloggen och mina supergulliga läsare : )

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder ifrån Karlstad nu. Jag vet ju att ni håller på att dö av längtan ; ) haha
Jag ska inte dra ut på eran tortyr längre, här kommer de härliga bilderna från min onsdag i Karlstad .. enjoy!


On our way ...


Lillan ; )



Karlstad var förvånandsvärt vackert!


Men det var vi också ; )


Vi hälsade på pannkakskyrkan... reaktion: wtf?


Vi bad en snäll dam ta kort på oss alla tre .. visst är vi söta?


Väl inne på Blue moon bar blev det ett glas rosé för min del : )



Världens bästa kusiner!


Lite senare på kvällen drog man självklart på sig sina paryörhängen ; ) haha


UNDERBAR KVÄLL MED VÄRLDENS BÄSTA KUSINER!
LOVE YOU!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0