Café Anund

Hallå hallå : )

Gud vilket härligt väder det blev nu på eftermiddagen : ) Solen värmer och det känns som om sommaren är tillbaka igen. Livet är underbart när solen skiner .. håller ni inte med?
Hur som helst .. idag fyller min morfar år och imorgon fyller min moster så det blev en fika på Café Anund idag. Vi brukar nästan alltid slå ihop deras firande och ge dem båda presenter på en och samma dag. Café Anund var faktiskt riktigt trevligt, måste jag säga. Jag hade aldrig fikat där förut men det var verkligen en positiv upplevelse : ) Ni som bor här i Västerås borde verkligen ta er ut dit någon gång nu när det är fint väder. Kolla bara så mysigt vi hade det idag;




tihi vad gulliga de är : )


Andrea and me : )


Vackert : )



Kommentarer
Postat av: andrea

herregud, vi ser inte riktigt kloka ut nån av oss! =P

2009-07-15 @ 09:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0