Grattis Mikaela

Hallå hallå bloggen : )

Det har varit lite glest med inlägg här som vanligt(i alla fall nu på senaste tiden) Hoppas ni inte är allt för ledsna över det ; ) Idag har jag haft en riktigt toppen dag. Min lilla kusin Mikaela fyller år idag så det bjöds på massa gott hemma hos familjen Hermansson. Det blev tacos, kaffe, tårta, glass, kakor och bullar : ) "Njam njam" som vi brukar säga haha
Det blev till och med tre rundor kubb ute i lekparken. Så mycket mer har jag inte att berätta för er .. njut av bilderna istället.

PussPuss


Dukat och fint .. och så lilla födelsedagsbarnet : )


Jag och Kusinvitamin Andrea


I väntan på kaffet sysselsatte vi oss


koncentration


Jag åt upp typ all dekoration på bordet ; P


Sen kom tårtan


Dags att spela lite kubb .... "va tar du kort?"


motståndarlaget var på hugget


Vilket kanske inte vi var till en början ; P


Men det tog vi igen .. (typ)



Tack för en underbar kväll världens bästa kusiner!!
På onsdag gör vi karlstad tillsammans ; )



Alla kusinerna + lilla Ellen : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0