Juli månad

Godmorgon på er : )

Jag har precis vaknat och slängt i mig lite frukost. Jag kom hem ganska sent igår pga. att jag käkade subway efter jobbet inatt tillsammans med min brorsa. Han bjöd och som tack blev jag tvungen att skjutsa hem honom ; ) Men det var det faktiskt värt ... jag var SKIT hungrig!


Idag är det söndag och jag ska på ytterligare ett kalas idag. Detta kommer att bli tredje gången jag äter tårta denna vecka(om det nu bjuds på tårta). I måndags var det kusin Mikaela som fyllde, i tisdags var det Carro och idag blir det kalas hemma hos Johanna : ) Hon fyllde egentligen år i onsdags men vi firar det idag istället ... i myspys stajl ; ) haha
Har ni tänkt på hur alla, verkligen alla, verkar fylla år nu i juli? Men jag ska inte klaga .. jag gillar ju tårta och kalas ; P Nu ska jag måla mina naglar och börja fixa till mig. Ta hand om er så länge ...


PussPuss


Tror jag ska måla naglarna rosa idag : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång är du ? :)

2009-07-28 @ 11:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0