Karlstad

Godmorgon på er : )

Jag var helt död hela dagen igår så något bloggade blev det inte. Tänkte i alla fall berätta att Karlstad tillsammans med mina underbara kusiner var jätteroligt : ) Tyvärr blev det ingen drink tillsammans med Etype. Han började spela så sent och när han väl gick av så sprang(bokstavligt talat) han in i köket och vi såg honom inte igen. Sorgligt jag vet ; P
Bilfärden dit var jättemysig. Vi stannade lite då och då, mumsade på kakor och bullar och drack saft! Precis som en liten road trip ska vara : ) Hemfärden var dock lite mindre rolig! Jag blev åksjuk vilket resulterade i 2 stopp, men tillslut lyckades jag faktiskt somna och resten av resan gick fin fint ; )

Nej mina vänner nu ska jag fixa lite käk .. lägger upp bilder från Karlstad lite senare. Ni får nöja er med min outfit så länge ; )



Outfit a la Karlstad!



Kommentarer
Postat av: Andrea

Tack för senast! Det var riktigt kul att gå ut tillsammans :) Borde vi göra oftare. Fast kanske närmare nästa gång :P Puss!

2009-07-10 @ 15:15:13
Postat av: mia

fin outfit :)

2009-07-11 @ 14:30:42
URL: http://merlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0