Carolin-fin!

Ojojoj jag hinner egentligen inte blogga. Åkte bara hem nu en snabbis för att byta om till arbetskläderna. Ska strax rusa iväg hem till Carolin och hennes mottagning. Det ska verkligen bli gott att käka lite nu, är sjukt hungrig.
Hur som helst ville jag bara berätta att Carolin var sjukt jävla fin idag och extremt glad : ) Du förtjänar verkligen det här gumman... är så jävla stolt!! Lägger upp lite bilder osv. imorgon när jag vaknar. Nu väntar som sagt Carros mottagning och sen blir det direkt iväg till jobbet för att fixa inför STUDENTFESTEN ; )






Kommentarer
Postat av: Fruugaan

ÄLSKAR DIG GUMMAN <33 DU BETYDER VÄRLDEN FÖR MIG

2009-06-16 @ 12:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0