Carros student

Hallå hallå!

Jag orkar inte skriva en lång text om hur gårdagen var. Kan väl säga att Carros student och mottagning var jätte trevlig och väckte många gamla minnen till liv, men jobbet var väl si sådär ; P haha .. Massa onyktra studenter som står och skriker och det enda de beställer är redbull-vodka, rosa pantern och olika typer av shots. Lite roliga saker som hände på jobbet var att jag träffade min gamla lärare bl.a. och så bjöd chefen på cheeseburgare inatt ; D Det var svingott, tackar så mycket!!
Nej här kommer ett lite bildregn från Carros student;


Här springer de ut : )


Jag hängde en redbull runt halsen på vår lilla nykterist ; )


Familjen Stärling


Tror inte du förstår vilken underbar människa du är


En tapper skara från klassen


Hittade tillslut lilla Amanda också : )


Samt lilla Anton(kollega) som prompt skulle ha en plats på "BabyBelle" .. haha Varsågod ; )


On the pussywagon ; )


GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!
You did it!!


Kommentarer
Postat av: Lilla Anton

You've made my day:)

2009-06-13 @ 23:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0