Grillningen avklarad

Sådär då .. då var man hemma igen efter en väldigt trevlig kväll med många skratt : ) Bäst utav allt var när vi började prata om vad för sorts godis man tycker om. Då säger jag utan att riktigt tänka mig för;
"Åhh såna där majskulor! Det är skit roligt att suga av dem"
Precis när jag har sagt det kollar jag runt lite för att kolla om någon märkte vad jag egentligen hade sagt. Sedan brister vi alla ut i gapskratt. Jag skrattade så tårarna sprutade(överdriver inte) och det blev bara värre och värre när jag skulle fortsätta att förklara "Jaa men när man har sugit bort chokladen kan man ju trycka upp dem i gommen så går de sönder" ojojoj ; P
Nej nu måste jag byta om osv innan jobbet kallar .. talk to you later


PussPuss


Till efterrätt blev det "Glasspengar"


Pengarna förvandlades snabbt till glass med ugnsbakad frukter och chokladsås : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0