Home at last

Gud va skönt, nu är jag äntligen hemma igen. Ojojoj har varit här och där hela dagen idag. 
Carro och jag gick i alla fall på promenad i kvällssolen och drog så småningom ner på stan för att käka. Tyvärr blev det ingen grillning ikväll men det var gott ändå. Det blev en räksallad för oss båda på bredbar : ) Efter det var Carro tvungen att dra iväg på ett möte och då rörde jag mig vidare till hermanssons(mina kusiner). Vi snackade lite och jag fick mysa lite med råttorna ... gosigt värre ; )
Nej det var väl det jag hade att bjuda på i textväg .. here are some pics;



Dags för käk .. Carro var hungrig ; )


Dagens köp!
Topp, kofta, kjol och väska från Gina tricot
Solglasögon från Wedins



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0