Hoppas in i det sista

Hallå alla underbara läsare!

Jag är fortfarande förkyld, så räkna inte med många roliga inlägg just nu.
Igår läste jag över 100 sidor i När jag hör din röst. Det är inte så mycket annat man orkar göra när man är förkyld. Men jag hoppas in i det sista att jag blir frisk idag ... imorgon ska jag nämligen börja på mitt sommarjobb. Och då MÅSTE jag gå. Spelar ingen roll hur dåligt jag mår imorgon ... jag ska gå, så är det bara! Men det vore ju inte fy skam om man mådde lite bättre än vad jag gör nu ; ) Jaa .. vi får väl se

Ta hand om er och varandra

PussPuss



Kommentarer
Postat av: ❤ Creamie ❤

Läser du "När jag Hör din röst" ! Den har jag läst och jag älskar Twilight serien. Just nu är jag på fjärde boken. Hoppas du blir frisk inför sommarjobbet

2009-06-16 @ 20:58:29
URL: http://creamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0