Hoppsan!

OJ ... igår hade jag visst besöksrekord här i bloggen.
Vad roligt : ) men jag kan inte hjälpa att undra varför? Är det någon annan bloggare som har länkat? Haha

jaja ... hur som helst är ni hjärtligt välkomna!



Jag ska alldeles strax fixa iordning mig och röra mig ner på stan. Där ska jag möta upp lilla Carolin och förhoppningsvis shoppa lite. Jag har fått i uppdrag att fixa hennes studentskylt så innan jag träffar henne ska jag lämna in ett foto för förstoring också. Japp så är det! Nu måste jag slänga i mig lite frukost .. Talk to you later

PussPuss


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

hur många besökare va det? :D hihi..



pusss

2009-06-04 @ 12:09:02
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0