How was work?

Godmorogn på er : )

Vet ni vad? Nu när jag vaknade var jag täppt i näsan igen! Japp så går det när man går till jobbet innan man är riktigt frisk. Men men .. inget kan stoppa BabyBelle! Ikväll blir det jobbet igen.
Hur som helst ville jag tala om att allt gick bra på jobbet igår, vilket känns skönt : ) Det jobbigaste är ju att lära sig en ny kassa, men jag tror faktiskt att jag kan den ganska bra efter igår. Det var inte direkt mycket folk ute, men det var kanske lika bra när jag var tvungen att lära mig var allting stod, hur kassan fungerade osv.

Vi får väl se hur det blir ikväll. Vi kommer att ha trubadurkvällar varje torsdag, så det kanske blir en del folk ikväll .. vi får hoppas på det.
Nej mina vänner nu har jag pladdrat färdigt .. ska ta och fixa lite frukost istället.


PussPuss


Jag i min gulliga jobbfleece och lilla Alejandro
(Känns bra att man i alla fall känner någon på det nya jobbet)


Yey mina fina skyltar ; )


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

måste hälsa på dihgpå jobbet nångång;D hihi..



jaa, de är jättekul:) hihi.

2009-06-18 @ 13:11:13
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0