Känns bra

Nu är jag tillbaka från personalmötet. Det känns faktiskt riktigt bra nu. Jag tror att jag kommer att trivas vädligt bra där nu i sommar : ) Alla i personalen verkade supertrevliga och det var bara en skön stämning över det hela hehe
Men vet ni vad? Något schema fick vi faktiskt inte!! Vi fick lämna våra mailadresser och skriva upp de dagar vi absolut inte kunde jobba på. Schemat kommer tydligen ramla ner i inkorgen imorgon någon gång, så nu är det bara att vänta och se hur sommaren kommer att se ut för min del ; P haha

Snart ska jag krypa ner i sängen och titta på grey's anatomy. Det har varit så himla tråkigt väder på sista tiden så det enda man vill göra är mysa. Så är det i alla fall för mig ; P Älskar att krypa ner och titta tv eller ligga och läsa en bra bok medan regnet smattrar mot rutan... håller ni inte med?
Ta hand om er så hörs vi imorgon igen ..


PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0