Lugn midsommar

Godmorgon på er mina små korvar : )

Idag är det midsommar, trevligt trevligt .. även om vädret inte är det bästa. Men kom ihåg att dagen blir vad du gör den till ; ) För min del blir det en lugn midsommar. Jag trodde nämligen att jag skulle jobba, men helt plötsligt bestämde de att de skulle ha stängt denna helg. Så kan det gå! Jag vet i och för sig några fester som jag skulle kunna gå på men jag känner faktiskt inte för att parta ikväll. Nepp .. istället blir det myspys ute på landet med mat, vin och mycket trevligt sällskap. Vad ska ni göra ikväll? Ta det det lite lugnt med drickat bara .. speciellt ni tjejer. Var rädda om er!
Jag ska väl ta och hoppa in i duschen nu i alla fall.. talk to you later

PussPuss


Så här fint är det när jag åker hem får jobbet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0